Ännu en varm sommar dag

hoppas det temat håller i sig ☀️
Är klar med alla rutor nu. Håller på att virka ihop i solen. 

Såg att drops hade super rea på sitt bomullsgarn. Svårt att hålla fingrarna i styr men det är inget garn jag behöver. Vitt bomullsgarn behöver jag. Det har gått åt massor till dom senaste projekten och i juli tänker jag nog göra en beställning om jag kan hålla mig ;)

Började på en bluffolle till igår kväll oxå. Det är lätt tv virkning och nu är det äntligen lite för varmt förv att virka i ull ute på dagarna. Den här ollen blir i 7 bröder rand garn liknande regnbåge garnet som är min favorit. Är lite ledsen att dom sluta tillverka just den färgen. Men jag har några nystan kvar. Om jag någonsin kommer våga använda dom? Det är så vackert 💗 Ett par vantar till systersonen blir det iaf. Det har jag lovat. Kanske en happy mössa till mig? ;) 


Lite regnbågigt är det iaf :) 


Babyfilt på gång 👶💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0