Seg dag

Idag kom vi lixom aldrig riktigt igång med någonting känns det som.. Lite pyssel på morgonen med ett försök att göra ngt slags års hjul men det blev en flopp. Husets sexåring har börjat intressera sig för året och månaderna och jag tänkte att en cirkel uppdelad som en klocka som man kunde snurra på för att visa att året går runt. Börjar, slutar och börjar om igen. Men jag saknade ett jungfruben (tog mig halva dagen att komma på vad det hette) och färgen ville ALDRIG torka på det glansiga pappret så mina händer är nu färgade i regnbågens alla färger nästan omöjlig att få bort. Där ville minsan färgen fastna -.- 
Nu ligger iaf hjulet i en korg med andra grejer och används som karusell till polly pocket och andra små kryp. 
Flopp säger jag
Flipp säger sexåringen 

Har fäst trådar idag. Och klippt. Inte ngt vidare intressant men väldigt skönt att få det gjort. Tur att jag kom på att det är måååånga rutor som kommer vilja ha fästa trådar nu och inte sen i slutet av året. Då hade inte filten blivit klar förräns  i juni 2015... Så här ungefär ser den ut just nu 


Lååååång halsduk typ 😂

Trevlig helg! 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0