Lugnet innan stormen

Har varit ytterligare en lugn dag men snart börjar skolor och jobb som vanligt och rutinerna behövs igen. Komma upp på morgonen och i säng på kvällen. 
Måste hitta rutinen och tid till att fortsätta med filtprojektet oxå. Än så länge är det lätt men jag antar att det under vår och sommar måste planeras mer kring det. Virka gör jag ju varje dag men aldrig så här strukturerat som det ändå blir med 4 rutor om dagen projektet. 
Har kommit fram till att jag kanske ändå inte behöver göra 1440 rutor utan att det räcker med 1080 rutor. Jag vet mera säkert när jag fått ihop några fler rutor och kan mäta ordentligt. 
Idag har jag virkat fler rutor till bebisfilten oxå. Den kommer gå sååå mycket snabbare att få klart. 




En fin färgkombo tycker jag 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0