Huvudbry 😳😜

Efter mĂ„nga mĂ€tningar och rĂ€kningar 😜 har jag förstĂ„tt att filten inte kommer att bli sĂ„ stor som jag ville nĂ€r vi nĂ„r 1 januari 2015. Prutt 😣
Jag vill inte göra en större ruta heller för den Ă€r perfekt till ihopvirknings sĂ€ttet jag valt sĂ„ efter lite klurande hit och dit har jag kommit fram till att göra tvĂ„ rutor om dagen istĂ€llet för en. BĂ€sta lösningen hittills och den hĂ„ller jag fast vid. 
Har jag rÀknat rÀtt kommer filten bli ca 280 cm pÄ lÀngden mer eller mindre..
Kanske lite i det största laget men va tusan 😄 dĂ„ lĂ€r den rĂ€cka över dubbelsĂ€ngen iaf 😊 


Gult för solen
Grönt för den gröna vintern vi har
Rost för besökare som inte dyker upp sĂ„ ofta 
Rosa för det tycker jag Ă€r snygg â˜ș 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0