Helt upp och ner 🙈

Vilket natt/morgon!! 
En tredjedel av familjen försov sig sĂ„ hĂ€r första skoldagen. En sjĂ€ttedel vaknade sjuk kl 3 i natt och missar dĂ€rmed första skoldagen pĂ„ terminen. 
(Vill nu pĂ„minna om att mina matematik kunskaper inte Ă€r dom bĂ€sta och jag kan ha fel i det hĂ€r med tredjedel och sjĂ€ttedel men jag Ă€r ganska sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r rĂ€tt 😜)
Det skruvade iaf om planerna för dagen lite med en extra hemma. 
MĂ€rkligt Ă€r att vi som Ă€r sĂ„ pass isolerade pga av minstingens sjukdom ÄNDÅ lyckas fĂ„ hem feber och sjukdomar.  Lite virk ska jag nog hinna med iaf mellan temptagningar, givande av febernedsĂ€ttande och annat spring. GĂ„r fortfarande stadigt framĂ„t med #crochetmoodblanket2014 och i morse började jag pĂ„ rad nr 2 av mĂ„nga. Dagens tema fĂ„r nog Ă€ndĂ„ bli -upp och ner...
Bebisfilten har oxĂ„ fĂ„tt nĂ„gra fler rutor. Av 80 st har jag nog gjort nĂ„gra fler Ă€n hĂ€lften nu 😃 
Nu kallar sjuklingen pĂ„ uppmĂ€rksamhet ❀ 


Dagens rutor till bebisfilten đŸ‘¶đŸ’š


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0