Garnrea och kuddfodral ❤️

Under dagen piggnade faktiskt sjuklingen på sig och nu tror jag inte han har feber ens. Tack och lov!! Alltså behövde jag aldrig komma upp till 5 på hysteriskalan men nära va det... Det måste ju firas lite iaf tycker jag. Att han äntligen blev frisk och som ett brev på posten (snarare i mailen) fick jag veta att skapamer.se hade rea på sina järbo garner inklusive järbo nova som är ngt av ett favorit och lyxgarn. Det brukar alltid vara så himla dyrt. 
Några nystan i olika färger klickades hem och nu längtar jag tills jag får sätta kroken i dom 😃 
Under dagen har jag fortsatt på kuddfodralet. Baksidan blir med bara rosa rutor så jag kan vända på kudden när jag ledsnat på färgglatt (om man nu råkar göra det? Jag tvivlar) 

Efter kuddfodralet funderar jag på om jag ska ge mig på en sommarponcho till tösen eller kanske göra en bebiskofta? Har hittat en sån himla söt ruta (åtta kantig som en blomma nästan) till ponchon samtidigt längtar jag efter att få göra ngt litet med detaljer å knappar och annat jox. Men det kan ändras. Idéerna kommer å går... 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0