Äntligen feberfri 😃

Nu är gossen äntligen feberfri 👍 hurra!! 
Fortfarande är han rätt sliten men nu orkar han leka 😊 

Har virkat färdigt kuddfodralet och jag blev jätte nöjd. Är virkad olika på varje sida så att man kan vända på den. 
Den ena sidan kommer matcha mood filten. Den andra sovrummet som har ett rosa färgtema för tillfället. 
Har även under dagen virkat hjärtan att sy på rutorna på mood filten vid speciella dagar. Som tex när barnen fyller år mm. Plus att jag hittade en så himla söt ruta. Antingen gör jag en lite sommar filt att ha ute eller så får det bli ett prov till mood filten 2015...och dit är det långt så jag kommer hinna både glömma rutan och hitta andra 😜 


Baksidan på kudden 


Färdig kudde och blomrutan 😊 


Kommentarer
Saras liv

Skönt att han är feberfri nu! <3

Och den där blomrutan, sååå snygg!

Svar: Ja jätte skönt 😃 nu är han bara så där mager och klen som bara han kan bli efter en sjukdomsperiod men han har fått aptiten tillbaka under dagen :) så skönt.
Tack förresten. Tänkte att det kunde bli en sommar filt kanske? Av blomrutan alltså ;) <3
virkatbymalin.blogg.se

2014-01-15 @ 21:43:01
URL: http://www.sarasliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0