Sol!!

Haha, i morse såg jag solen!! Värsta naturfenomenet på länge :D
Sen blev allt grått igen.. Men det va ju härligt att få vakna till solsken. 

Här har det virkats på under dagen. Cirklar och rutor och annat. Virkskadad som man är så måste jag prova en ruta jag kom på sent igår kväll alldeles precis innan sömnen. Ska göra ngt ovanligt hade jag tänkt och virka i svart och vitt. Enbart. Inga färger. 
Har gjort en provruta idag men nu får den vänta tills regnbågsfilten blir klar..  
I morgon är det sportlov. Ganska skönt att slippa väckarklockan ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0