Regnbågens slut

Idag har jag fått filten helt klar. Kanten tog sin tid och jag va bra glad när den va klar. Men jag kommer sakna den...knäppis jag för den va så himla rolig att virka i alla färgerna. Projektet efteråt är ju inte alls lika färgglatt. Snarare tvärtom. Svart och vit bara. Men det blir nog effekt fullt. 



Febern har hållit sig kvar här oxå och jag kan väl tycka att det va lite tur i oturen att han blev sjuk nu på lovet så han inte missar en massa i skolan men varför måste han vara så mycket sjuk överhuvudtaget? Jag begriper det inte?  
Medicindagen (roactemra) för dottern blev inställt. Hon är förkyld och jag misstänker att hon kanske har samma som brorsan men eftersom hennes kropp är full av märkliga mediciner får hon inte feber. Med andra ord får hon inte ta sin medicin i morgon. Men hon verkar klara det. Inga utslag och inga ledproblem än iaf.. 

Nog om sjukdoms elände! 
Nytt projekt black and white 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0