Lite segt..

Igår skulle dottern ha tagit medicin men det blev inställt. 
Vi åkte ändå upp på sjukhuset för jag ville att dom skulle få se henne och själva göra en bedömning. Men det blev nej..hon är förkyld och få får man inte ta den. Jag hade det på känn. Nu har det flyttats på två ggr och jag har ingen aning om hur länge vi kan hålla på så?
På sjukhuset hostade och snorade alla och det kändes ganska olustigt att vara där med ett barn som har nedsatt immunförsvar pga mediciner och helst inte ska utsättas för smittor. Men det är ju ett sjukhus och vart finns sjuklingarna om inte på sjukhus? 

Blev helt matt efter sjukhuset (som vanligt) fattar inte att det alltid blir så och idag har vi inte gjort mkt. Tvättat en maskin tvätt och hängt den typ. 

Visst, jag har ju virkat oxå. Så klart men i zombiefart. Testar att göra en tunika till tösen. Får se hur det går.. Tror den blir för stor? Så kan det gå när man virkar utan mönster ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0