Hmmpff

Så va det feberdags här ingen då. Bloggen som skulle handla om virkning handlar oftare om feber tycker jag -.-
Det va pojken igen nu då och den här gången struntar vi i läkare så länge det går. Det blir ju sällan bättre av att träffa dom. Maktlös är ett bra ord att förklara känslan man får när tempen åter igen kryper opp mot 39 grader...

Men hopplöst är det inte. Tråkigt men det har iaf inte kommit till stadiet hopplöst. 

Virkboken jag väntat på kom idag :D Hurra vilken bra tajming när vi ändå måste vara inne och kurera oss. 


Jätte rolig bok. Mycket inspiration :) 
För en som är galen i virkning och virkböcker är den ett fint tillskott i samlingen. 
Det fanns många project i den. Mössor, barntröjor, filtar, mjukisdjur mm. 

Ngt att ta tag i senare för just idag är det fokus på kanten på filten som blev ihopvirkad igår :) 


Nä, nu mot spisen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0