Disciplin

Har blivit tvungen att organisera lite runt alla virkningar så att jag har lite koll på att det går framåt. 
Målet är att virka ett gult varv på tio cirklar om dagen och 10 varv på gardinen varje dag. Allt annat är en bonus. Vill hinna börja med höst och vintervirkningen så snart som möjligt men inte förrän gardinerna är klara. 
Sen vill jag börja med sjalar :) handledsvärmare :) vantar :) mössor :) 
Har beställt hem lite nytt vintergarn för att göra en tubhalsduk och längtar som tusan efter att få sätta kroken i det. 
Nu ska jag morgonvirka och lyssna på åskan ⚡️☔️


(En ugglelykta till ska jag hinna med. Ska bli födelsedagspresent 😊) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0