Tacksamhet

Idag är jag så otroligt tacksam att mammas operation gick bra.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Igår jobbade jag första dagen på nästan ett år och det började med att jag försov mig. Jag hann till jobbet i tid och allt men jag hade nog velat haft en annan start på dagen kanske. Typ en kopp kaffe innan jag gick hemifrån :) eller ett par lika strumpor.. 

I morgon är det dags för Ericas medicin på sjukhuset igen. Tänkte att vi kanske kunde hinna upp och hälsa på mormor oxå innan vi går till "vår" avdelning och tar medicinen. ❤️

Nu ska jag virka lite på ananasgardinen innan det är dags att göra middag 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0