Dukar

Tragglar vidare med gardinen som tar sååå lååång tiiid! 
Det värsta är att när den är klar så måste jag göra en till! Å hej å hå. 
Vet inte ens om det blir bra. Inte förren den är klar och uppe...

Pausar iaf med lite dukvirkning nu på eftermiddagen. Får ta upp gardinen ikväll igen. Det gör ganska mycket med en duk på bänk eller bord. Anledningen till att jag vill ha en är mest för att skydda ytan på ev bänk eller bord men det blir rätt tjusigt oxå :) 

Hittade årsfilten oxå nu när vi packat opp alla lådor efter om tapetseringen. Va obra den kommer passa i vårt sovrum nu. Vet inte hur jag ska göra? Vill inte lägga undan den heller utan tror jag gör den klar så får jag se hur jag gör sen. Mycket hinner hända på 8 månader..


Ho hoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0