Effektiv söndag 😊

Har betat av en massa saker som Ă€r till andra den hĂ€r söndagen. Har lite saker kvar men nu kĂ€nns det inte lika stressande lĂ€ngre. 
VĂ€ntar nĂ€mligen hem en virkbok i veckan och dĂ„ vill jag ha nĂ„len fri ifall jag hittar nĂ„got roligt att göra ur boken. SpĂ€nnande spĂ€nnande 😃 



UgglemobilvĂ€ska har jag fĂ„tt fĂ€rdig. Den ska min systers svĂ€rmor ha. 



HandledsvÀrmare till syster Sara som gjort en storbestÀllning. Har bara en mössa kvar att göra :)


Nu ska jag börja med middagen och dagdrömma om virkböcker :D


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0