Bättre sent än aldrig :)

För ett år sen ungefär så tyckte syrran min (och många andra) att det va dax för mig att fixa en virkblogg. Kan helt och fullt förstå det eftersom jag varje ledig stund varje dag virkar så mycket jag kan. 
Det vara bara det att jag inte tyckte att jag hade någon tid till att blogga för det skulle ju sno tid från min virkning. Nu däremot har livet lixom gett mig lite mera tid :) Tack för det och jag antar att vi börjar nu :D
Välkomna till min virkblogg!!  :)

This is a crochet moment <3 


Kommentarer
Saras liv

Yeyey!!!

2013-09-09 @ 10:18:38
URL: http://www.sarasliv.se
Johanna

Verkligen på tiden!!!
Jättefint! Bra jobbat till er båda!
Kram

2013-09-10 @ 21:04:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0