Ånä jag har inte glömt...

....bloggen :)
Försökte göra ett inlägg men det försvann i cyberspace. 
Har varit en fullproppad helg med massa skoj att göra. Folkrace, handla vinter kläder och skor, höststäda (vilket jag tycker är roligare än att vårstäda. På våren vill man ju bara vara ute och fixa)
och så virka förstås :)
Poloponchon börjar ta form. Några varv kvar innan längden är ok 

Idag tog jag däremot en paus och virkade burklocksmössor till grannen som är galet duktig på att koka sylt. Jag är inte så förtjust i sylt alls men hennes sylt älskar jag. Nu har hon fått tre nya burkar att fylla med sylt. Så här blev dom 

Nu ska jag virka en halstub till innan jag avslutar poloponchon. Sen ska det virkad fler mössor. Rolig årstid nu när det ska virkad för att värma 🍃🍁


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0