Bebisfilt 💗💜💗


En bebisfilt Ă€r klar och en Ă€r pĂ„börjad 😊 
Har haft hĂ€lften av rutorna till den rosa/lila filten klar ett tag men det kom sĂ„ mkt annat emellan hela tiden. Mest sĂ„nt som har med julen att göra. 
Men sĂ„ fick jag ett ryck och nu Ă€r den klar 😃 
Under tiden jag virkade ihop den fick jag givetvis 1000 andra idĂ©er pĂ„ andra filtar och rutor och nĂ€r alla trĂ„dar va fĂ€sta, klippta och klara sĂ„ började jag pĂ„ nĂ€sta. Älskar redan rutan och ser 1000 möjliga variationer pĂ„ den med... 
🌾


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0