Tungt och lätt

Märkligt det är med allt ibland. Hur man kan vara så himla glad och nöjd ena stunden och förvirrad och ledsen nästa? 
Var på koll med Erica idag. Allt såg bra ut. Solen sken. Glad och nöjd. 

Kom på att mamma är borta. Jag kan inte bara gå hem å ta en fika och träffa henne. Fast min hjärna är inte alltid med på noterna och lurar mig och säger att "i morgon kan du nog det" Förvirrad och ledsen. 
Livet knatar på som vanligt och det är så konstigt att så mycket kan hända fast hon inte är här? Glad arg ledsen trött pigg sorgsen lycklig knasigt. Så är det i en salig blandning mest hela tiden. 

Tog med virkningen till sjukan (det har mamma lärt mig. Att alltid ta med virkningen när man ska till ställen där man får vänta) och virkade på dom mintgröna bordstabletterna. 
Så jag blev under eftermiddagen klar med den första :) 
Har provat stärka den nu också och vi får se hur resultatet blir? Om den överhuvudtaget torkar? Haha den blev någe blöt och kladdig ;) väntar iaf på resultatet INNAN jag stärker dom andra. 



Färgerna på bilden är rätt missvisande. Duken under är egentligen naturfärgad och bordstabletten är verkligen MINT grön. Ska försöka fota i ett bättre ljus i morgon. 

Har levererat filten med svart kant idag också. Hann inte fota hela vilket jag ångrar men den här dagen (veckan månaden året) har bara varit så fullproppad med saker att jag helt enkelt glömde.  Men jaja, det blir fler filtar ;) och tillfällen att fota. 


Här är iaf en liten bit utav den när den är precis klar :) 
I morgon är det fredag och skola och jobb. Ska bli strålande sol och varmt så det kommer bli en kanondag. Härligt att avsluta veckan med sol. 
☀️☀️☀️☀️
Natti natti 

Ps.
Finaste tagsen kom i min postlåda idag från sötaste Emma! Dom var så fina 😍 Hann inte fota dom heller men ska försöka hinna så snart jag kan för att visa. Kommer bli superfint på mina färdiga virkade filtar och koftor och allt möjligt 😊 


Kommentarer
Saras liv

💗💗💗

2015-05-22 @ 08:44:17
URL: http://www.sarasli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0