Solig start på veckan ☀️

Alltså den här veckan har bara tre dagar sen är det ledigt men det är tre fullspäckade dagar. Det är nu planeringsförmågan testas 😅

Igår fick jag klart filten jag började på efter mormorsrutefilten 👍 
Den blev riktigt mysig och somrig. Tänker på havet och stranden när jag ser den 😊


Säljer den nu för 280kr + porto. Virkad i mjuk bomull och passar barnvagn/babyskydd. 


Har börjat på en liten kofta nu i samma garn. Tyckte så mycket om den här kombon 💙💎💙

Nåja..hjärnan är helt slut nu så det är dags att släcka ner. I morgon blir det äventyr med jobbet 😃 
Godnatt ⭐️💗⭐️


Kommentarer
Josefine

Hej! Så vackra saker du virkar! Jag är på jakt efter ett par handledsvärmare till min mormor. Är det något du skulle kunna hjälpa mig med? Om, maila prisförslag osv till mig [email protected]

Varma kramar

Svar: Tack snälla :) har mailat dig 👍
virkatbymalin.blogg.se

2015-05-12 @ 16:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0