Sommarlov ☀️

Nu har sommarlovet smygstartat lite här. 
Studenten har firats och det blev en helt underbar dag ☀️ vädret var perfekt. 
Pajerna räckte (blev två över)
Alla var glada och det va så kul att träffa allihop. 
Min lilla gosse är så stor ☺️


Jag och min pojk ☺️❤️ 

Har i dagarna hunnit börja på en regnbågsfilt. Det har varit så mycket regnbågar på kvällarna den senaste tiden så jag har nog blivit inspirerad utav dom ☺️🌈 
Gör den från hörn till hörn så färgerna blir diagonala. Blir nog rätt häftigt när den blir klar. Har inte listat ut vilken färg som blir snyggast som kant men jag tänker att det ger sig med tiden. 



Klara härliga regnbågsfärger 🌈

Igår hjälpte vi brorsan att flytta oxå. Nu bor han inte långt här ifrån i ett jätte fint nybyggt hus med drömtomten. Utsikten är helt magisk. 

Nåväl.. Dags att virka på lite innan det är dags att sussa. I morgon kommer mosters lilla Ebba och då vet man inte om det hinns med så mycket virka 😄






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0