Midsommardagen 2015

Blev väldigt lugnt och mysigt igår. 
Först lite traditionsenlig dans kring midsommarstången och sen massa god mat. 
Orkade knappt virka något under kvällen men det har jag tagit igen idag. 

Började med att fixa vit kant på alla rutor tidigt i morse. Satt även ute en sväng innan en massa regnskurar drog över oss 

Planterade om lite blommor också som jag hoppas ska få lite nytt liv och ta sig fint under sommaren. Blir fint till virkhörnan. 


Filten är nu klar och jag kan börja på nästa. En likadan fast rosa variant. 


Mina gamla skor fick vara med som rekvisita. Inte klokt vad små skor är söta 💕
Att fötter kan vara så små? 


Har förberett för den rosa varianten men ikväll blir det sjalvirkning. Måste pausa lite från alla rutor ett tag ;) 

Ha en fin kväll 💚


Kommentarer
Malin

Men åh så fint! Önskar att jag också var så duktig på att virka, kan bara göra mössor, i en färg haha :)

Svar: Tack snälla :)
Finns mycket sidor på nätet och filmer på youtube om man vill lära sig ;) Lycka till med virkningen
/Malin
virkatbymalin.blogg.se

2015-06-20 @ 21:11:13
URL: http://tjugosjundeoktober.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0