Kallt!

Så himla kyligt ute. Satt en stund på framsidan och virkade idag. Där var det lä och inte så farligt kallt. Tills solen gick i moln ❄️⛄️ 
Fick iaf en massa gjort. Har virkat provrutor som ska skickas iväg så nu är det bara att hoppas att jag får napp 😊 


Lite olika mjuka nyanser. Är väldigt nöjd med resultatet men man vet ju aldrig.. Håll tummarna!! 😃👍


Numrerade och packade. Redo för avfärd 😊

Hann även få till lite vita kanter på filten som ska säljas på Albertina sidan sen. 


Har ett gäng kvar innan det är dags att virka ihop. Nu ska jag iväg och bara sällskapsdam åt en gullig liten kattherre en stund sen blir det mer virkning 😃
Ha det gott! 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0