Dagarna går

och man tror att det ska gå lite segt när man just inte har några planer och så men vips så har måndagen nästan tagit slut 😳
Jag har inte svårt att få dagarna att gå iaf 😂
Virkning har givetvis stått på schemat idag. Rosa rosa rosa virkas för fullt. 
Kunde sitta ute en stund men sen kom lite regn och sen blev det kallt. 


Det är så skönt ändå att få lite virktid ute. Trädgårdens alla blommor och träd gillar det här vädret och har väl aldrig varit så lummig som nu. 

Fick träffa en av systrarna som varit utomlands också. Skönt att hon är hemma 💗
Som tack för hjälpen med katten och kanin fick jag en jätte fin sjal 😍 och en body butter.


Så vackra färger på sjalen 😍😍😍 
(Har garn som påminner om den 😃)

Hoppas på lite sol i morgon men tittar man på SMHI appen så blir man lite deprimerad faktiskt... Åtminstone om man vill ha sol och värme 😜

Ha det gott 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0