Barnvakt

Fick ta hand om syster Linnéas lilla Ebba idag. Hon är rolig hon. Bestämd tjej som vet precis vad hon vill. :) 
Erica var hemma idag men mår nu äntlig bra.  Kort och intensiv feber (3 dagar) med hennes mått mätt så i morgon blir det skola igen. 

Hon hjälpte till så mycket med Ebba. Spelade spel och lekte. Fixade mellis och ritade. Jag fick väldigt mycket tid till virkningen och tvätt. 

Nästa gång Ebba kommer går Erica i skolan. Får hoppas att hon tycker det är lika roligt att vara med bara mig... 


Sonens flickväns linne är klart. Hon fyller år på torsdag. Hoppas nu att det passar bara. Lite konstig bild i tokig vinkel bara. 
Ska se om jag kan få fota henne med den på sen 😊

Igår hade jag sån otrolig tur att jag vann en tävling på Facebook. 
Creative heart of Sofia lottade ut ett mönster på en jätte fin top ❤️😍❤️ och jag var en av vinnarna. Hoppas bli klar med allt jag har på kroken nu så att jag kan börja på den nästa vecka 👍😃

För tillfället är det filten i blått, grönt gult och vitt jag virkar på. Vill ha den klar på onsdag så att hon som beställt den kan få den så snart som möjligt. Har börjat ihopvirkningen  


Ha en härlig ny vecka ☀️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0