Kaosmorgon

Så fick tösen feber. Vaknade vid fem och bad att få ta tempen. 
Feber kommer alltid olämpligt men den här febern kommer extra olämpligt. 
I morgon är det mammas begravning och den måste hon gå på. Vi måste få säga hejdå. 
Med alvedon kommer det ju att gå ändå men det känns ändå så tråkigt. 

Igår sålde jag två mössor till. 
Nu har Albertina sidan samlat in 150:- till mammas insamling. Insamlingen i sig är uppe i över 30 000 och jag är så tacksam och så glad över responsen och alla gåvor som alla har skänkt ❤️

Mössa 1


Mössa 2 

Tack alla ni som bidrar ❤️❤️❤️


Kommentarer
Gittan

Hejsan =) du gör så underbara mössor. Skulle gärna vilja ha en sådan vit med rosa hjärtan på till en 1½ årigt barnbarn om du har storleken...eller ska jag få mätt hennes huvud kanske? Med vänlig hälsning Gittan

2015-04-24 @ 00:37:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0