Top

Maj månad bara rusar förbi. Är helt galet så mycket som alltid ska hända i maj varje år. 
Det är väl inte så konstigt nu när det börjar närma sig avslutningar till korsan och tvärsan. 

Idag kom mamma hem efter en månad på sjukhus. Igår hjälpte vi pappa att städa huset så hon inte skulle få dåndimpen när hon kom hem ;) 
Så skönt att hon är hemma nu <3 allt i sin ordning. 

Själv virkar jag på.. Tror det blir ganska bra men blir som vanlig självkritisk på slutet. Är 4 rutor kvar nu och sen ska det dit en tjusig spetskant fram och bak. Ev en snörning (för ögats skull) i bak. I morgon hoppas jag kunna ta tag i spetsen och vilket mönster jag vill använda. 


Det är så härligt nu när man kan virka ute ☀️☀️☀️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0