Sallad och virkning

Dagen har gått så fort! Alla har njutit av sommarvärmen idag och jag har sått sallad för första gången i mitt liv 😳
Mycket har jag sått i mitt liv och det mesta har grott och växt som det ska. Hoppas det blir samma med salladen bara 😉


Har virkat på bebisfilten oxå. Den är nästan klar. Bara lite småfix sen är den redo att skickas vidare ☺️ 


Alltså gult! det är så härlig färg så jag vet inte vad 😃 

Startade upp lite på en sommar tunika/poncho till mig igår. Började på ett mönster och insåg ganska snart att den inte skulle bli som jag ville ha den och nu har jag gjort om lite så att den passar min smak lite bättre. Är väl inte värre än att jag ändrar mig igen om det skulle knipa. 
Ha en härlig lördag kväll 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0