Ledig dag



Ledig dag med barnen idag. Välbehövlig vila för dom tror jag. Calle har blivit förkyld igen men jag tror vi lyckades förhindra febror och annat jobbigt med hjälp av strepsil. 
Erica har mest pysslat idag. Klippt och tejpat och ritat. Papper Överallt tillslut. 
Själv har jag haft någon slags överskotts energi och har rensat ur värsta skräpskåpet (pysselskåpet) på teckningar, usla pennor, småkrafs och annat. Hann även börja virka på en vit sommar kofta med kort ärm. Mönster från drops (som jag äntligen förstod). 
Har skickat iväg bebisfiltar till en tjej som hon beställt oxå. Två stycken gula soldrömmar är nu skickade norröver :) 

I morgon är vi lediga allihop. Mina planer är att det ska bli mer resning och städning här hemma då. Får se hur resten av familjen tar det? ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0