En lugn mĂ„ndag 🌾

Å va skönt med en mĂ„ndag utan andra planer Ă€n virkning :) 
Äntligen!
Inga snickare eller mĂ„lare. Friska barn. 

Bara jag och katten

Blev klar med den bestĂ€llda tunikan igĂ„r kvĂ€ll sĂ„ det va skönt att kunna starta med nytt sĂ„ hĂ€r en mĂ„ndag. Innan var jag bara tvungen att ta tag i Ă„rsfilten litegrann. Den har hamnat lite i skymundan nu nĂ€r det varit sĂ„ mkt med tapetseringen. Men idag Ă„kte lĂ„dan fram. 
Kommer bli en del Ă€ndringar i Ă„rsfiltsplaneringen. Den kommer inte virkas ihop i en enda stor utan kommer att delas upp i minst fyra mindre filtar. Årstidsfiltar kan man kalla det dĂ„ (kanske blir fler Ă€n fyra?) för jag insĂ„g att jag inte har ngn plats för en jĂ€tte stor filt. 
SĂ„ hĂ€r ser det ut i dagslĂ€get men snart ska det repas upp och virkas ihop pĂ„ nytt :) 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0