Redo att skickas 🌎

Har nu fĂ„tt ihop 6st mandalas/dukar som Ă€r redo att skickas till USA - Mississippi :) 
Det va svĂ„rare Ă€n jag trodde med den dĂ€r grejen "fria hĂ€nder i fĂ€rgvalet". Hur ska jag kunna vara sĂ€ker pĂ„ att hon gillar dom? Att fĂ€rgerna "passar" henne och det hon tĂ€nkt göra? Men jag kĂ€nner mig Ă€ndĂ„ nöjd. Dom blev lite olika i bĂ„de fĂ€rgval och mönster sĂ„ nĂ„gon av dom borde passa tĂ€nker jag :) 



Idag Ă€r jag nĂ„ge trött efter natten. Tösen hade svĂ„rt att sova och fick komma över i vĂ„r sĂ€ng. Hon har inte sovit dĂ€r sen i somras nĂ€r allt va riktigt upp och ner. 
Vet inte vad det va som tryckte henne men allt va bra i morse nĂ€r hon vakna. SjĂ€lv drömde jag mardrömmar om jĂ€ttar som Ă„t gulliga smĂ„ nallar... Man undrar ju vart man fĂ„r allt ifrĂ„n? 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0