Kaos

Jag bor i ett byggkaos. 
Möbler är ställda huller om buller. 

So no feng shui.

 Det är papper på golvet och plast över alla grejer. Ungarna tycker det är ett äventyr och det enda jag kan tänka på är olika scener ur criminal minds. Gardinerna är nedtagna och jag undrar om jag ska sätta upp dom igen när allt är färdigt? Det blev så ljust och luftigt utan. 
I det stora hela stör jag mig egentligen inte alls..än. Kanske mest för att klädkammaren med garnerna får vara orörd... 

Har virkat idag. Jojo det har jag ändå hunnit. Fortfarande håller jag på med tröjan. Spetskantens första varv av många har jag gjort. Testat en ny ruta... 

Fått hem knappar jag vunnit på tradera. Riktigt häftiga annorlunda knappar som bara ska pryda burkarna jag virkar. 


Hann upp till lillasyster på en snabb kopp kaffe oxå på kvällskvisten. Så mysigt! Är så glad att vi bor så nära ❤️ 




Kommentarer
Saras liv

Ur coola knappar! Och super mysigt att du kom förbi. <3

Svar: <3 <3 <3
virkatbymalin.blogg.se

2014-03-25 @ 19:40:59
URL: http://www.sarasliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0