Burkar och målarfärg

Så va lördagen snart slut. Dagen har gått fort fast vi vakna tidigt. Kvart över sex va båda barnen påklädda, frukosthungriga och redo för en ny dag. 
Märkligt nog va jag det oxå...en timme senare ;) 

Idag har jag målat och virkat in fler burkar. Till påsk tänkte jag ha massa små minipåskris i burkarna lite här och där i huset. Jag målade några av burkarna i glasfärg för att det ska lysa igenom färg istället för glas på dom burkar där maskorna blir lite glesa. Har tre glasburkar kvar utan ngt virkat på sen får jag ge mig ut på jakt efter fler :) perfekt gå bort present är det oxå.

Lilla syster kom förbi på en kaffe och visning av bilder från sin New York resan som hon kommit hem ifrån. Mysigt ❤️ 




Vårtecken 🌱


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0