Ännu mera byggkaos

...men jag kommer att sakna dom när dom är klara. Lite mysigt att ha dom här. Såga och hacka och greja. 
Bara ett hörn kvar nu som ska fixas sen är det målarens jobb kvar så jag har iaf trevligt sällskap nästa vecka oxå :) 

Idag har jag nästan fått spunk på mina ögon som bara rinner och rinner och rinner. Vänster ögat har börjat göra ont oxå. Fick hem två stycket olika ögon droppar. En för pollenallergi om det skulle vara sånt jag fått på äldre dar? Och en för torra ögon..om det skulle vara det. Provar pollen först och efter första droppen har ögat slutat rinna iaf. Ögat kanske fick en chock? Gör fortfarande ont :( 

På virkfronten går det sakta. Har ledsnat på koftan.. Den blir lite för stor vilket i sig är bättre än för liten. Funderade på pm jag skulle virka något roligare emellan men risken finns att jag då aldrig tar fram den någe mer.. Får se hur jag gör ;) kanske måste göra nya gardiner till vardagsrummet? Ljusa gardiner till våren... 

En liten ägghatt har jag virkat idag iaf :) tänkte göra några till påskbordet. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0