Så lugnt..

och så skönt vi har. Det gick så fort att komma in i semesterlunken. Känns som om tiden står still. Älskart!

Barnen har också fått semesterrutiner och bara är. Badar när dom får lust. Läser gamla serietidningar och böcker. Leker. Hoppar studsmatta. Äter när dom är hungriga. Somnar gott om kvällen och vaknar inte förrän dom är hungriga på frukost. 
Utan väckarklockor. Utan läxor. Utan stress. 

Och jag virkar. Virkar lite på ett projekt här och ett annat där. Som sagt, ingen stress. 
Mest i fokus har somnarponchon varit. Har bara ett varv kvar på den nu om jag inte bestämmer mig för att göra den lite längre? Vet inte än? Måste testa den först. 
Ha det så gott i sommaren. Själv ska jag fortsätta med att vara tidlös ett tag till och virka vidare i kvällssolen 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0