babushka

Igår åkte jag och syster Sara på en snabbvisit till den lokala loppisen. Där fanns det massor av grejer. Själv va jag inte ute efter ngt direkt men hittade en  babuschka som fick följa med hem. Nu står hon  på hyllan i köket och är så tjusig :) 
Älskar färgerna på henne. Så snyggt med den svarta sjalen :) 

Virkningen går det framåt med. 

Har alla lila "duttar" klara så nu är det bara att fylla på med färg :) 

Hittade en ruta på instagram oxå och blev helt tagen! Så vacker. Blev tvungen att testa göra en i morse. Det blir nog nästa filt projet. 


Ha en härlig sommar dag 💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0