När blir grejer vintage? 😄

I natt (varför kommer man på allt på natten?) mindes jag att jag hade en lite låda med kylskåps poesi. Det som va så poppis för typ tio år sen. 
Tänkte att den där lilla lådan med massor av ord är perfekt för lilla (stora) sexåringen som för tillfället är som galen  i ord. 
Så i morse efter frukost blev det lite rotande i skåpen. Tur att jag inte gjort mig av med det. Brukar vara duktig med sånt annars men denna lilla låda med ord fanns kvar. 
Hela förmiddagen har det sen pysslats med ord. Det va ju jätte kul. Tyckte även jag 😊 Så nu kan man ju undra..är det vintage magneter på vårt kylskåp nu? 😂 


Bra låda då man kan få till så fina ord som virka 😄❤️

Igår blev bebiskoftan klar oxå. Den blev så sööööt 💗 
Måste bara tala om att gossen är bättre. Redigt förkyld men ingen temp som stiger mer än till 38. Känns skönt att det bara är en vanlig förkylning som omväxling. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0