Mjukstart på veckan

Precis som rubriken lyder har vi verkligen mjukstartat idag. Redan i morse när vi gick och lämna storebror vid bussen bestämde jag att idag har vi en inne dag. 
Väggtermometern visade bara minus 4 och det är ju inte så farligt men blåsten...fy! Jag kunde knappt le och prata när vi kom in. Kinderna va fastfrusna 😳 
Det har ändå inte gått någon nöd på oss. Vi har lekt med monster high (jag har virkat medans 😜) Vi har ätit tacos rester (party 😜) och bakat en äppelkaka (jag ska egentligen inte baka och den där äppelkakan kan bara den som är riktigt godissugen eller hungrig gilla 😝)

Nu har brorsan kommit hem och jag ska passa på att virka lite mer på bebiskoftan. Det va ett tag sen jag hade en bebis men jag undrar lite hur storleken stämmer överens med verkligheten egentligen? Tycker det blir så stor.. Men det va storlek 0-3 månader och då behöver den väl va lite större än vad den behöver vara till en absolut ny liten spädis.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0