Lördagsmys

Det är gråare än grått och våtare än vått ute. Planen för dagen är nog mest att hålla sig vaken typ 😄 
Och virka så klart.. 😊 har redan virkat dit dagens rutor på filten och färgerna blev rosa, limegrön, ljusblå och mint. 
Idag får dom färgerna symbolisera längtan efter våren och vårblommor. Jag gillar vinter och snö  inte vinter och regn 😔 


Planering planering planering... Rutpappret har jag till motivation. Där fyller jag i, ruta för ruta som jag är färdig med så jag ser själv att det händer ngt. Antar att när jag kommer till strax innan mitten någonstans kommer tycka att det går lite trögt.. 


Kommentarer
Pia Nejdefelt

Hej Malin! Virkar du fortfarande på beställning?
Jag önskar en babyfilt i 100 % bomull.

Svar: Hej! Förlåt för sent svar :)
Lättast når man mig via mail [email protected]
Det går även bra att kika in på min instagramsida @handmadebyalbertina
Mvh Malin
virkatbymalin.blogg.se

2016-02-20 @ 14:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0