Kalla dagar ⛄️

Snö och sol ☀️❄️ så som en vinter ska vara 😊 inget kladd och ingen grå himmel idag inte. 

Vi har fortfarande feber i huset och jo kanske jag börjar bli hysterisk? På en skala 1-5 ligger jag nu på en 3. Igår kväll va den nog på en stark 4. Men han orkar retas lite lätt där han ligger, med syrran sin och han dricker bra... Vi väntar..lite till. 

Blev en sen kväll igår med. Med mina mått mätt. För efter jag gett nattdosen med alvedon ville jag vänta på att den verkade. Då kom jag på att jag vill nog ha ett kuddfodral som matchar mood filten. Började med några rutor och tänker fortsätta idag. Färgglatt blir det 😃 


Igår blev jag oxå klar med systerdotterns benvärmare som hon ska ha på ridlektionerna. Hoppas dom blir bra 😊

Hoppas det här blir en bra vecka nu och febern försvinner här ifrån och inte kommer tillbaka! 


Kommentarer
Saras liv

Åh vad jobbigt, stackarn! Hoppas det vänt under natten! Benvärmarna är sååå fina! <3

Svar: :) Tack! Jag tror kanske att det har blivit bättre? Han hade bara 38.4 igår kväll och har inte behövt varken alvedon eller Ipren inatt. Hoppas hoppas hoppas!! <3
virkatbymalin.blogg.se

2014-01-14 @ 08:30:42
URL: http://www.sarasliv.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0