FĂ€rdig med bebisfilten 😊

Sent igĂ„r kvĂ€ll blev jag fĂ€rdig med bebisfilten 😃 VĂ€ldigt kul att fĂ„ ett smakprov pĂ„ hur crochetmoodblanket2014 kommer att se ut 👍 
Hade jag dĂ€remot vetat att jag mĂ„ste upp kl halv tre och leks jourhavande sjuksyster och ta hand om min lilla sjukling hade jag kanske inte stannat uppe sĂ„ lĂ€nge med virkningen. 
Blir lite galen 😖 varför ger det inte med sig med febern? Nu har han ju Ă€tit penicillin sen i torsdagskvĂ€ll och tycktes faktiskt bli bĂ€ttre redan pĂ„ fredag kvĂ€ll.. Men ush, jag Ă€r van... SĂ„ jag har lite is i magen och blir nog inte hysterisk förrĂ€ns pĂ„ tisdag kvĂ€ll/onsdag morgon om det hĂ„ller i sig. 
Är vĂ€rdelöst att Ă„ka upp till akuten med diffusa symtom (typ bara feber) för att fĂ„ konstaterat att det ev Ă€r virus och vĂ€nts nĂ„gra dagar. DĂ„ kan jag lika gĂ€rna vĂ€nta hemma. AllmĂ€ntillstĂ„ndet Ă€r ju gott sĂ„ lĂ€nge febern Ă€r bort. 
NĂ€ nog om det nu.. HĂ€r kommer bilder pĂ„ filten 😃 







Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0