Babyfilt och penicillin

Eftersom lilla sjuklingen igår blev ordinerad penicillin som ska tas tre ggr om dagen och själv inte är så pigg på det har det blivit väldigt lite virktid på ordinarie virktid. Då ges istället medicin. Och det tar tiiiid. Det måste peppas och hejas på. Lirkas och trilskas. Mutas och manas på. 
Ändå har jag nu på kvällen fått ihop alla rutorna till filten 😃 Ska bara få dit en fin och passande kant. 
Är lite kul att få ett smakprov utav vad som komma skall med moody filten. 
Jag va riktigt osäker när jag hade fått ihop två-tre rader om det verkligen blev snyggt men jojo 👍 det blev så mkt bättre än jag tänkt mig 😊 
 
När halva filten va ihopvirkad såg det ut så här 


 
Sov så sött 😴


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0