Så mycket

...så mycket händer här nu. På alla plan och varken bloggen eller instagram hinns riktigt med. 

Kanske fattade jag inte riktigt förut vilken tid det tar att instagramma. Det är ju inte riktigt bara att lägga ut en bild och vara nöjd så för min del utan det kräver svar på frågor och tacka för positiv kritik och titta in på andras vackra bilder. 
Å andra sidan har jag knappt hunnit virka heller och kanske inte riktigt haft lust heller men OJ så mycket jag hittat som jag vill göra. Dessvärre är det stora projekt som tar tid. 
Just nu håller jag på med sovrumsgardinerna och jag som annars virkar färg och färg och färg virkar nu vitt vitt vitt..
Har väl kommit en tredjedel på första och som sagt det tar tid.. Igår blev inte en maska gjord på hela dagen. 

Tänkte ändra på det idag och virka så mycket jag kan. Mönstret är så enkelt och i huvudsak så kommer den att gå fort i jämnförelse med andra gardiner jag gjort så... Ha en härlig dag så länge så får vi sen när jag kan återkomma med bild på gardinerna.



(Blir nog utevirkning så småningom i solen :)) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0