Dags nu..

..för ett nytt inlägg tycker jag. 

Har hänt massor här och när det inte hänt massor har jag gjort så lite som möjligt. 

Erica tog sin medicin i torsdags och det gick bra. Drog bara ut så himla mkt på tiden. Vet inte varför men halv sex va vi klara och fick gå därifrån. 
Då gick vi och hälsade på mamma/mormor som låg inne efter canceroperationen. Det va så skönt att få träffa henne en stund ❤️

Sen blev det plötsligt helg och vad som hände med lördagen minns jag inte? Men i söndags försov jag mig. Skulle in till stan med syrran och vaknade precis när vi skulle ha åkt... Vi kom iväg iaf och jag kom hem på eftermiddagen med lite grejer till hemmet efter tapetseringen. Tavellister bl.a. 

Målaren har blivit klar idag och det har varit ett himla flyttande på grejer hit och dit. Fattar inte att vi har så mycket saker? 
Jag är iaf mer än nöjd med allt :) det är så himla ljust och fint överallt. 


Tex så här i sovrummet. Ljust och blommigt. Och ja.. Det är ett ceriserosa överkasst. Det passade perfekt ihop med dom andra tapeterna men nu vet jag inte ;)

Virkningen har hamnat åt sidan litegrann men jag har tagit mig framåt några varv på gardinerna iaf som jag nu bestämt ska få vara i sovrummet istället :) 

Lite småplock över vad jag fixar med förtillfället men fort går det inte. 

Har varit lite barnvakt idag oxå åt syrrans sötnosar. ❤️ 

Nu blir det virkning 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag är en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...Här virkas det för fullt :) Jag virkar på beställning och kommer även att lägga upp en del alster till försäljning. Om du hittar något du vill ha så skriv bara en kommentar :) följ mig gärna på instagram: @nillams heter jag där

RSS 2.0