HandledsvĂ€rmare till salu 🍁


Hösten har hittills varit sĂ„ otroligt fin och  jag vill gĂ€rna intala mig sjĂ€lv att det kommer att vara sĂ„ hĂ€r Ă€nda in i december. 
Men jag vet ju att kylan kommer och sĂ„ hĂ€r i början av hösten (och Ă€ven kyliga kvĂ€llar inomhus nĂ€r man kĂ€nner sig lite ruggig) Ă€r handledsvĂ€rmarna perfekta. 
Det hĂ€r Ă€r dom fĂ€rger och modeller jag har just nu. Dom tvĂ„ översta Ă€r virkade i ullgarn och dom tre nedersta i mercangarn. Ett akrylgarn som Ă€r mjukt som bomull och inte noppar sig. 
Dom kostar 120:- exkl frakt och skickas med posten. 
🍁


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0