För din skull Emma 😊 💗

Lillasyster Emma tyckte det va lite snĂ„lt med inlĂ€gg pĂ„ bloggen och jo..ja kan nog hĂ„lla med ;) 
Det Ă€r ju inte sĂ„ att jag har slutat virka. TvĂ€rtom! Jag virkar som aldrig förr ;) Det Ă€r julklappar som virkas, bestĂ€llningar men oxĂ„ mĂ„nga infall. Som snöflingor tex. SĂ„g hĂ€rom dagen en sĂ„n otroligt vacker virkad snöflinga pĂ„ Instagram och blev super inspirerad och vips hade jag googlat och letat efter mönster pĂ„ snöflingor. Det va sĂ„ roligt, dels att föra nĂ„got litet och dels att slippa göra samma lika hela tiden som det blir med tex mormorsrutor. Det hĂ€r Ă€r resultatet â„ïžđŸ˜Š 





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

virkatbymalin.blogg.se

Jag Àr en virkfantast som virkar varje ledig stund med andra ord... ...HÀr virkas det för fullt :) Jag virkar pÄ bestÀllning och kommer Àven att lÀgga upp en del alster till försÀljning. Om du hittar nÄgot du vill ha sÄ skriv bara en kommentar :) följ mig gÀrna pÄ instagram: @nillams heter jag dÀr

RSS 2.0